fbpxSkip to content
Menu
search
Menu

Kawa jest dobra na wszystko! Sam jej zapach skutecznie stawia na nogi. Miłośnicy kawy, rzadko zastanawiają się nad tym, jakie znaczenie ma ona w diecie. Przecież to tylko napój, nie może zaszkodzić. Oczywiście, kawa pita w odpowiednich ilościach wręcz pomaga, ponieważ podkręca metabolizm i dodaje energii. Jednak wybierając cappuccino, latte, kawę z cukrem, śmietanką czy mlekiem, nie wspominając już o słodkich syropach, przyjmujemy mnóstwo dodatkowych kalorii! Jeśli chcesz stracić na wadze, musisz wziąć to pod uwagę.

KAWA KAWIE NIE RÓWNA

Nie mówię, aby całkiem rezygnować z kawy, ale zawsze można wybrać mniejsze zło. Spójrz na poniższe zestawienie, a przekonasz się, o czym mówię.

Przybliżona zawartość kalorii w 250 ml kawy:

Kawa rozpuszczalna

Pełne mleko: 170 kcal
Chude mleko: 110 kcal

Café latte

Pełne mleko: 180 kcal
Chude mleko: 100 kcal

Biała kawa

Pełne mleko: 180 kcal
Chude mleko: 100 kcal

Cappuccino

Pełne mleko: 170 kcal
Chude mleko: 100 kcal

Mokka

Pełne mleko: 220 kcal
Chude mleko: 150 kcal

PIJ KAWĘ MĄDRZE

Pijąc kilka kaw dziennie możesz przyjmować liczbę kalorii równą jednemu posiłkowi. Dlatego zachowaj umiar. Ja polecam wypicie jednej kawy dziennie, najlepiej przed południem. Cukier zastąp np. ksylitolem, a śmietankę zamień na odtłuszczone mleko, a najlepiej staraj się pić kawę bez dodatków. Jeśli nie możesz żyć bez pysznego czekoladowego latte, pozwól sobie na nie raz na jakiś czas. Bądź jednak świadoma ile kalorii przyjmujesz i zachowaj równowagę. Nie pozwól, aby jedno latte zrujnowało to, nad czym tyle pracowałaś 😉 

Obserwuj:

DarkBlue-Medium-Facebook
Purple-Medium-Instagram
Blue-Medium-LinkedIn

Zapisz się i odbierz

DARMOWE ĆWICZENIA POMOCNE
W ODCHUDZANIU

 

Zobacz produkty:

sylwiaprawdzik_konsultacja_psychodietetyczna_grafika1_1
sylwiaprawdzik_plan_diety_zdrowy_talerz_grafika1_1

Przeczytaj też:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.Wymagane pola są oznaczone *